Dovoľujeme si Vás upozorniť, že odborná správa dokumentov nie je zrušená. Zákon ukladá povinnosť pôvodcovi registratúry, ktorým je každá právnická osoba, z činnosti ktorej vzniká registratúra (t.j. všetky dokumenty súvisiace s predmetom činnosti daného subjektu: obchodná, účtovná, daňová agenda, agenda vzniknutá v rámci personálnych vzťahov s vlastnými zamestnancami) zabezpečovať správu tejto dokumentácie.
Seminár je určený:
Osoby so záujmom získať odborné vedomosti v oblasti správy registratúry, hodnotenia a vyraďovania záznamov, archívu organizácie. Osoby zodpovedné za tvorbu interných noriem a zabezpečenie správy registratúry.
Cieľ seminára:
Pripraviť kvalifikovaných zamestnancov pre správu registratúry, hodnotenie a vyraďovanie záznamov a pre prácu v archíve organizácie. Získať všetky potrebné informácie o zákonom ustanovených povinnostiach zabezpečovať správu registratúry, hodnotenie a vyraďovanie záznamov, archív organizácie. Získať prehľad o aktuálnych pravidlách a trendoch v správe dokumentov a v starostlivosti o archívne dokumenty.
Odborný program:
- Platné právne predpisy na úseku správy registratúry, hodnotenia a vyraďovania záznamov a archívnej činnosti.
- Správa registratúry (manipulácia so záznamami a spismi v organizáciách), registratúrne strediská - ich význam a funkcia, zásady tvorby registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.
- Hodnotenie a vyraďovanie záznamov.
- Archívna činnosť.
- Praktický seminár.
- Exkurzia do vybraného archívu a záverečné konzultácie, diskusia.
- Záverečné skúšky a vydanie osvedčenia.
Účastnícky poplatok 320,00€ + 20% DPH, t.j. cena spolu 384,00€
Absolventi kurzu dostanú Osvedčenie o absolvovaní akreditovaného vzdelávacieho programu ďalšieho vzdelávania s platnosťou na celom území SR.
Ďalšie informácie ako aj prihlášku nájdete v priloženom dokumente: